Wednesday, September 29, 2010

Tak sehat

Aku tak sehat...cam nk demam...pagi tadi aku terjaga kul 2 pagi..semput..T_T...aku sedut gas da ok da...pastu kul 4 pagi..aku semput balik..lagi teruk dari tadi..kuat gila bunyi dia..da lama kot tak semput teruk camtuh...Ko tau ape aku wat??aku pegi sedut gas banyak2..sampai da ok...ikutkan mana bole sedut banyak2...dia kena sedut satu or dua das je..tapi aku da tak tahan sangat..aku wat la camtuh...Nak kejutkan Kak Ngah..mesti dia tak bangun punya...hurm..Harap2 malam ni takdela aku bangun sebab semput lagi..terseksa weh...

Harini macam tak larat sangat..da la aku posa arini...huhu...kuat Ninie kuat...huhu..aku tak nak sakit...Sabtu ni nak g somewhere...eheh..jeng..jeng..shhuh...mesti sekarang kat sana sejuk sangat..yela sekarang kan musim hujan...aku tak nak susahkan orang len nanti..sian dorang kan...Harap2 aku da sehat la before Sabtu ni..nak berjimba la..hehee..lama da tak berjimba(padahal baru berjimba Sabtu lepas..tskk)

Tetiba aku rasa cam rindu kat budak tecik bawah ni...huhu..cane ni..adeh..rindu nak main2 n cubit pipi dia..Tskkk..T_T

Rindu gile dak tecik ni

Tengok pipi dia tuh..cane aku x cubit...ehehe

No comments:

Post a Comment