Wednesday, October 6, 2010

Layan Steamboat

Korang pernah makan steamboat x..mesti pernah kan..huhu...Jumaat lepas aku pergi layan makan steamboat dengan budak-budak opis...di Flaming Steamboat, Setapak..mai datang mai..sedap woo..siyes...huhu..kitorang amik yang pukul 8.00-10.00 p.m..Dalam 9 orang jugak la yang pergi...Kedai tuh besar jugak...ko amik je apa-apa...banyak mana ko nak makan..sampai gemuk tersandar cam orang nak mati pun takpe..(ok...tuh aku la tu..sampai tersandar)..Harga dia pun berpatutan...sorang RM22.80...(aku da promote..so, tokeh kedai sila bagi aku diskaun next time)..Ada macam-macam la..cuma aku rugi sikit la..sebab aku tak makan seafood...nanti mulut ku bengkak..jadi cam Angelina Jolie nanti..ko jangan jeles...So, aku makan je ayam, daging, ikan, hot dog dan segala jenis ball2 yang ada...Layan jugak weh..huhu...tapi kuah dia xsesedap kuah kt Johnny's..Alamak teringin nak makan kat sana la pulak..ok Takper..next month..tunggu gaji...

Lepas makan, aktiviti wajib..bergambar sakan..macam reunion sedangkan budak opis je..hari-hari boleh jumpa..hahaha...gayat sentiasa ada di mana-mana ya...Lepas tu, kitorang gerak g Danau Kota...dekat je jalan kaki...Aku sambar selendang pelangi..adeh, bulan ni je berapa banyak da aku beli..bankrap suda...Hua...Da2 malas nak cita lagi..nak sambung closing acc...layan pics je..meh!

Teruja kan...dah2..terkuar air liur da tuh..



P/s:ok..aku tau korang da terliur...nag cek sni..mana tau nak kan..hehe..:P http://www.flamingsteamboat.com

No comments:

Post a Comment