Monday, September 27, 2010

Mengemukkan diri di hari minggu

Ingat tak aritu aku ade cerita pasal aku dalam dilema nak g yang mana satu??Ingat x..bagus2..sebaik ingat..hehe...so, aku pegi yang dengan kawan-kawan masa praktikal disebabkan kawan-kawan kelas masa sekolah tidak dapat beraya bersama atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan (cewahh ayt nk skema je)...Seawal 8.30 pagi aku da bergerak keluar rumah pegi rumah Rai..huhu..gila kan...8.30 pagi tuh weh...masa aku nak gerak tu aku kejut kan mama..cakap nak kuar..tau mama cakap ape...eh, awal gile ko nak kua ni ninie..xabis-abis lagi ker beraya...cukup2la tuh..huhu..aku pun bagi la jawapan yang best..ala ma, kawan ninie kan ramai..ehehe...As usual, guna kereta aku...huhu...pegi jemput Aien dan Kak Tini...menuju ke rumah Rai..makan nasi lemak yo...memang terbaek la..tapi sikit je makan..sebab nak pergi 4 buah rumah lagi..huhu..Borak-borak then, gerak g Rembau rumah Kak Ct..makan lagi..haiyoo...tak larat da ni...borak-borak pastu gerak g rumah Aien..lepas tuh rumah aku n lastly rumah Tim..huhu...

So,kitorang da tak tau nak pegi mana lagi...Aien ajak g karaoke..dia belanja weh..2 jam tuh..apa lagi...melalak la kitorang dengan baju kurung...huhu...sebaik tak ramai orang kan...huhu..dalam 6.30 pm tuh gerak balik...sampai rumah Mama cakap malam pegi rumah Along..ada makan-makan untuk family...huhu...aku dah tak larat da..kenyang+penat sangat...tapi pegi jugak la...sebab nak jumpa budak tecik tuh..hehe...sampai-sampai lepak kejap pastu makan..sambil kacau budak tecik tuh..ehehe...Haqiem, mak lang rndu la..:( ...Dalam 11.30 baru kitorang gerak balik..ala...dekat je rumah Along dengan kitorang..ehehhe

Meh layan pics kejap meh..:)

rumah K.ct


di rumah ku..tempat wajib tiap kali orang dtg..eheh

me wif Aien's niece

Haqiem wif his Baba

comei nye dia...:))

see...tembam kan sy..sob3..:(

luv them so much..:0


No comments:

Post a Comment