Thursday, September 23, 2010

Kau tak paham ke??

Aku memang tak paham la manusia zaman sekarang ni..tambah2 lagi orang kat tempat aku kerja ni...Tak paham ke antara waktu bekerja dengan waktu berehat..Eh!ko memang tak paham ke...ok..meh aku bagi ko jadualnya...9.00-5.30 adalah waktu bekerja..tapi kul 1.00 - 2.00 adalah waktu rehat...Kenapa nak suh aku buat kerja lagi..memang membara da aku tadi..tapi aku sabar je kan...aku malas nak marah da sekarang..arini aku tak puasa so, aku nak g beli kuih kat bawah...sampai kul 1.30 ko suruh aku buat kerja...abis nya masa rehat aku tinggal setengah jam la kan..adui...sian la ko ni..memang tak reti tengok jam ya...aku tak tau sampai bila leh tahan da ni...da la aku tengah moody..ko wat cani lak..sebaik aku xmengamuk tadi..Orang-orang yang macam ni kita kena banyak bersabar...kalau tak sabar,..da lama tangan kena kat muka tuh...Huhh..

No comments:

Post a Comment