Tuesday, September 21, 2010

Gila shopping online

helo2..mari2..aku nak cerita sikit...nak tau tak..apa hobi aku sekarang??haha..shopping shawl...tapi online la..haha..ni semua gara-gara terpengaruh dengan kakak aku tuhla...ish2..ko bayang kan..berapa banyak da shawl aku weh..cuba bayang..sekarang jugak..hehe..;p..aku suka shopping kat satu website ni...lawa sangat shawl2 yang dijual..tambah2 model tuh pun sangat lawa ok...model a.k.a owner website tuh..try click ni http://www.radiusite.com/...lepas korang tengok ni...mesti korang nak beli jugak..hehe...tadi aku da order da..dua kot...kakak aku order jugak..kitorang kan sama saiz..so, beli warna lain-lain..nnti senang nak pinjam kan..

2 comments:

  1. pastu tak de stock plak kan.. bleh plak sold out.. eeii.. nk marah ni.. hahhaha.. :p

    ReplyDelete