Tuesday, September 21, 2010

Salam Lebaran 2010

Salam alls,

Rasa macam da berhabuk dah kan blog aku ni...lama sangat xupdate...eheheh...sori sangat...bz lately...huhu..xsempat nak borak2..ehhehe...anyway aku nak wish Selamat Hari Raya 4 da muslim yg sambut hari raya...Ok..sekarang aku nak cerita serba sedikit tentang balik kampung untuk raya ni kn...Macam biasa la kan..pagi raya pertama mestilah kat rumah aku dulu dekat Jiboi, Ampangan...Bangun pagi2 tuh..siap2 mandi sume...sarapan, pastu acara wajib bersalam-salaman dengan mama dan ayah serta adik beradik yang lain..selesai semua tu, amik gambar...Huhuhu...banyak juga la tangkap...

Selesai je tangkap gambar, kami gerak balik Pilah (kg mama)..jumpa sedara mara sume...Dalam kul 2-3 petang camtuh...kami gerak ke Keramat (rumah mak ayah) ehhehe..ye2..sume pelik kn...orang ramai balik kampung jauh2..tapi kamis atu family balik KL...ahaha..KL weh...kampung aku kat KL..gila xbest kn...Tapi nk wat cne...Sampai je rumah wan...pergh..ramai sangat adik beradik ayah..sekali dengan anak cucu cicit semua la,...Hahha,...layan2 tangkap gambar dan acara wajib lagi..salam salaman..eheheh

Itu ajer aku nak cerita kat korang...Meh layan gambar meh..huhu..:)



Kami sekeluarga tanpa ALong..sdih2..:(

Ha...tadi ajwad takde..ni ade da..:)

Kami da busan...ehehe

Ha..ramai kan..da cakap da..ni family belah ayah..ni belum sume lagi ni..huhu

Ok..cukup2 gambar...nak tengok kt FB eh..huhu..:)

No comments:

Post a Comment