Thursday, September 23, 2010

Dilema

Em...korang pernah ada perasaan dilema datang tak..hurm..mest ada kan..setiap orang mesti ada punye rasa cmni..nah..skang aku mengalami perasaan ni..hurm..tapi dilema aku tak de la rumit sangat kan..kalau korang baca mesti ingat alah budak ni..tu pun nak kecoh..eh, tapi kan sukati aku la..blog aku kot..ciss..sibuk..:p..

Sebenarnya sabtu ni bersamaan 25/09/10 kawan sekelas aku ajak kitorang beraya sama-sama...dorang plan dari minggu lepas lagi..so, memang aku nak pergi sebab lama da xjumpa kot..rindu gila dengan dorang..hehe...tapi!ada tapinye tuh kan..huhu..kawan-kawan masa aku praktikal dulu pun ajak beraya sama dengan dorang je..sama je situasi nye..aku da lama tak jumpa..cuma dorang baru ajak semalam...aku nak g dua-dua..tapi takleh..kalo la aku boleh belah badan aku jadi dua kan best...kan..kan..huhu..macamana ni weh..aku memang konpius ni nak pergi yang mana satu...huuuu...


Em..aku da tak leh nak pikir sangat da..takper..aku ada 2ari lagi boleh pikir..huhu...Minggu ni jadual aku full la kan..Sabtu beraya..Ahad g wedding schoolmate...lepas wedding pegi open house schoolmate jugak..hee...sonok kan...InsyaAllah aku pergi dua-dua tuh..tak saba nak pegi..Cuma aku nak pergi dengan mr.Y...tapi tahu je la dia tuh..mana nak ikut aku...benci tau aku..sedih..nak angkut bawak pun susah...huhu..By the way, tak kisah la dia nak ikut ke tak..aku leh pegi dengan geng2 aku...eheh...tak sabar nak tunggu weekend..YahhooO!!

No comments:

Post a Comment