Saturday, November 20, 2010


Selalu Sabtu kte mest rehat dgn tenang kn..tp aku x..huarghh..arini aku sgt penat..smlm aku balik keje lambat..kul 10.30 bru smpi umah..the, mandi2 tggu kawan aku dtg dari jB..kul 11.30 kot baru dia smpai..bayangkan mata aku da stim gila..pegi jmput dia kat Bukit Jalil sebab dia nk tumpang umah aku..Arini coursemate ktorg nak kawin..aku tak dapat ikut sebab de hal family..

So, da lama kan ktorg tak jmpe..borak2 sampai kul 2 pagi dengan mata lebam macam kne tumbuk..tgh2 syok borak ttbe msingmsing snyap membuta smpi sok pg nye tuh..wah sonoknye tdo smpi rasa xnk bangun2..boleh?hihi..pagipagi da kne bgun sbb nak anta dia pegi KTM Rawang n aku terus shoot balik Sban..smpi je Sban trus blik umh jmput mak aku pegi Singapore Street beli apa yang patut..kul 1130 balik umah siap2 pegi wedding anak kawan dia..after dat, aku plak g wedding kawan aku..oh memang penat siyes tak tipu..dapat byg?ok da cukup..

Congrats Azie n husband..wish u eppily ever after..okay kri tuh tau ex sape..ehemehem..

Settle g knduri umah Azie, aku balik umah trus mbungkang smpi kne kejut dgn mama..ajak pegi Nilai beli brang lagi..ala kaco la mama orang nak tdo..haishh..hihi..then g Casa Moda kat Sban 2..beli kain nak wat baju..tuk mama je..aku tengok je..sbb tak de duit..tak gaji lagi..oh bankrap suda saya..okay sape da dapat gaji better duk diam jangan nak angkat tgn sgt eh!!kul 830 camtu jmput Juad kat umah nak g dinner..dineer kat Juara Char Kuey Tiaw Senawang..mmg superb la kn..tapi aku xsnap pic..sbb penat sgt..

After dinner, mama ajak karoke..amboi!mama yg terlebih over ok..anak nye rileks lagi kan..karok smpi nak pengsan tade la nk pengsan sgt sebab satu jam je..ok lagi skali aku takde pic nk bg hadap sbb malas..huhu..So, memang arini penat sangat2..esok pun ade lg aktiviti nk buat..teman mama lgi since ayah takde pegi team building kat Puteri Resort, Melaka..eh apekah??da tua2 pun kne pegi team building..hape la CIMB kan..konpius aku..huhu..plus kete ayah rosak..skang still ade kat bengkel n aku la yg kne teman mama pegi sne sni..huhu..


smpat lagi kn even penat..hihi..

which 1 better??atas ke bwh??hihi


P/s:aku tak jmpe lagi kot mr.Y..oh rndu sme kamu!!sok klu smpat jumpe ye..hihi..(smbil kelip2 mate)^-^

No comments:

Post a Comment