Wednesday, November 3, 2010

Dinner wif Qilah..

Arini..after keja..aku g KLCC..jumpa Qilah..saja la nak jumpa dia..gosip-gosip..huuhu..
Da lama tak jmpe dia..last sekali masa coursemate kitorang, Fuad kawin..
Dalam 605 dia da sampai..tapi, aku tak kuar opis lagi..645 bru aku sampai..
Sian ko Qilah..sori eh..tau je la peak period kn(closing acc)..
Actually arini aku posa..so agk rushing gak la aku jalan kaki g KLCC..
Sampai2 je terus g jmpe Qilah kat Guardian..
Aku ajak makan kat Secret Recipe..
Okay, senanya dia jumpa nak belanja aku makan..
Sebab aritu besday aku kan..
Tenkiu Qilah..huuhu..Kenyang sangat tadi..siap kek suma..
Tapi pics nye nan ado..aku tersangat la malas nak snap pics kan..
Memandang kan baru balik keje...
So, tade mood sangat..
Sebab penat gile arini..

Kat SR(okay,sukati aku je kn shortform kan..)
Aku makan Spagetti Meatballs, Qilah=Lasagna..
Air green celery, supposely ktorg order apple kastury..
Tapi orang tuh pekak..da la xsdap..Hish..angin je aku tadi kan..
So, kitorang borak2..after dat balik..
Huhu,,tu je aktiviti arini..
Okay, malas nak cite lagi..sangat la nantok..nak tido..
Nite2 all...:))

Btw, ni la Qilahnya..hhuhu

Thanks Qilah for d treat..dpt adiah dri Feroz eh..ehe

No comments:

Post a Comment