Thursday, November 11, 2010

Mengigil kesejukan di gunung yang sejuk.



Korang pernah rasa tak sejuk sangat macam dekat London?ok..xLondon sangat la eh..
Huhu..aku penah rasa tau..sejuk gila kot..sampai berpelukan satu sama lain..
Oh..ko takyah nak jeles sangat..sebab ko mampu pergi di situ..
Huhu..okay..aku btau..kt Genting je pun weh..
Takde la hebat sangat..tapi maybe kitorang pegi time ujan..
Sebab tuh sejuk nak mampos sampai kabus dia tebal hokay!
Padan la muka aku kan sapa suh pergi time ujan batu sume..haha..
Actually, kitorang pegi da lama la jugak..awal Oct aritu..
Nape lambat cite?eh suke aku la..ish2..huhu..

Aku pergi dengan Mr.Y n adik beradik aku..g 2 buah kete..huhu..sungguh sonok ok..
Siyes had a fun kat sana..best sangat..da la sejuk..
Cuma nya ktoang xleh main banyak sangat..sebab kabus dia sangat la tebal..
Tapi kan Alhamdulillah, aku xsemput pun kat sana..even sejuk gila..
Sebab ape tau..aku da makan ubat awal2 pagi lagi..
Pagi-pagi kitorang da gerak da..sampai sana pun kul 9..
So, okay la kan..sebab awal pergi awal balik..
Time ktorang nak balik dalam kul 5 tuh..ujan kan..sebaik ktorang datang awal..
Huhu..okay, malas nak cita..tengok je la pics ok..

Mr.Y n Ijat..huhu

Abaikan ketinggian kami ye..;P

Tgk kabus di blkg...tebal kn..hee

Oh..sonoknye mereka




No comments:

Post a Comment