Tuesday, November 2, 2010

Mereka..


Aku nak share sikit aktiviti aku last weekend aritu..huhu..

Sabtu :30/10/10

Aku n Atie pegi jalan-jalan dekat Sunway Piramid..pastu kitorang pergi D Curve n Ikea..huhu..Actually, aku nak teman Atie beli dress tuk dinner ofis dia..tapi nan jumpo..huhu..takde yang berkenan..dari satu kedai ke satu kedai kitorang carik..last2..tak jumpe jugak..dalam kul 4 gitu, gerak g D Curve..g makan kat Ikea..makan meatballs..1st time okay makan..sedap gak la..tapi kenyang la..banyak sangat fries dia..hee..Then, kitorang jalan-jalan g Ikea tengok showroom kat situ semua..sangat lawa okay..tak saba aku nak ada rumah sendiri..leh decorate..huhu..

Saja je kitorang jalan-jalan area Sunway n Damansara..taknak jalan kat KL..sebabnya nanti aku nak balik Puchong kena lalu Bukit Jalil..n ofkos la jem macam hape kan..sebab malam tuh Final bola..hee..Okay sambung balik, then dalam kul 9 camtuh da tak tau nak pergi mana kan..kaki plak sakit memang tak hengat la kan..terus balik..Atie lepak umah aku..sambil tunggu laki dia jmput..aku bagi dia makan Baskin Robin..sodap kan tie kan..hehe..Em..aku tak de pics la nak bagi tunjuk..da save dari Twitter Atie..tapi xleh pun..hurm..sodih..Tskk...Tskk..


Ahad : 31/10/10

Esok nya pulak..aku g berkaroke dengan Rai n Aien..huhu..da lama xkaroke kan..lastly, dapat pun karoke..kitorang karoke kat Red Box, Pavilionn..kul 10.30 am da tercangak kat Pavi..semata-mata nak amik pakej lunch..mula-mula da fully booked, tapi da rezeki kitorang kan..dapat jugak..dari kul 11-3 ptg..hambik ko...4 jam tuh karoke..gila x gila la kan..melalak sambil mentedarah..sodap tuh..huhu..sorang RM32 tuk 4 jam je..murah kan..memang puas ati la kan..hehe..sonok sangat..ilang segala ketensenan yang melanda diriku ni..cewah,.haha..okay, da malas nak membebel..tengok je pics kami..O_o


Nyanyi ke karok ni..hehe

Fuh..sodap gilo makan..

Sampai tercekik eden ko peluk ye ain..hehe

Kami ber3..

Smile!!

Mau balik suda..




2 comments: