Saturday, October 16, 2010

Holiday

Eppi weekend u olls...hehe...esok aku nak gi holiday..hehe..xjauh pn..dekat je..nun di Bandung..tak saba nak shopping, jalan-jalan sume..hehe...best holiday sebab tak paya nak kerja kan..sebab kerja adalah suatu tekanan..ahha..Btw, aku pergi esok pagi balik Rabu...maka dengan ini, aku tak dapat nak berblogging dengan ini blog...huhu..so, jangan rindu aku...walaupun aku excited nak pergi holiday..tapi aku sedih..sebab besday aku akan tiba tak lama lagi..selasa ni@19 Oktober 1986..so, tak dapat nak celebrate dengan mr.Y kesayangan aku..dia janji nak celebrate ari Kamis..after aku balik..so awak, klu tak jadi celebrate...orang nak merajuk 8hari..Bleh??hhaa..bleh la eh.Wah, excited nak pergi..tak sabar..1st ime naek flight tuh..ahah...Okay, nak mandi pastu nak packing barang...tata u olss..doakan aku selamat pergi dan balik ya..(macam nk pergi jauh je kan..poyo semacam..maafkan diriku in ya...Tskkk...)

No comments:

Post a Comment