Monday, October 11, 2010

Laptop sy rosakk!!

Okayy...ni ada cerita sedih nak kongsi sama dengan korang...Laptop saya a.k.a Acer kesayanganku itu rosak...huargghh!!sedihnya...hurm...actually, bukan rosak apa..bukan tak leh bukak pun..cuma, cuma dan cuma lagi..masa da online tuh...tak leh bukak mozilla firefoz or intenet explorer...hurm..sedihnya aku...Mula-mula tadi aku nak buka berita harian online..masa tuh Facebook dengan Twitter da..okay...tuh kewajipan okay...so, lepas buka bharian tuh..terus keluar menatang ape tah...pastu aku terus je la tekan kan...sekali dia da scan suma da...tengok-tengok lagi tak boleh bukak mozila..uwa...sedih aku..sebaik kat rumah ada lagi satu Pc..masih lagi boleh beronline dekat Pc tuh..tapi, even boleh guna Pc,.laptop aku tetap tak boleh guna...nampaknya kena la guna khidmat kawan adik aku tolong format balik..Eh!!tapi harus ke kena format..ala, tak suka la reformat...bukan apa..malas nak keluarkan duit sebenarnya..hee...so, sapa-sapa yang ada cara untuk memulihkan mozilla ku itu..bitau ya..hee..Sedih tau..Tskk..T_T

No comments:

Post a Comment