Sunday, January 3, 2010

Zaman Kesibukan dan KeStressan Akan Melanda

oi..kawan2..mari dgr ini cte..huhu...esok kne keje blik okeY..skian lamenye da cuti....smggu lak tu cuti...hurm..mls gler nk keje...kompem keje blambak n mnimbun2 ketas kt ats meja...sok jgk bmulanye zmn ksbukan dan stress yg mlampau..dgn nk anta report mggu ni gk...adus..sbr ninie..sbr...tenang..nnt ko stress..ps ko stres.s...ko mrh2...ps ko mrh2...ko akan mrh sume org...nnt ko akan bdiam diri...pstu ko kompem smputnye...xnk2...ahahaha..

ok...utk mgelakkan zmn merepek2 itu blegar2 kt kpala aku...bek aku g bdating smpi lebam arini...hahaha...yes...dpt mand laut arini...even lmbt sket...kul 230 bru nk grak...ahaha..tgk ah..klu aku rajin nk mandi kn...tp da lme weh tringin nk mandi...ingtkn cuti aritu plan nk mandi Sunway lagOOn la...a Famosa la...skali xjdik..sbb nye sbuk crik umh...hahah..alhamdulillah..sbek da dpt umh...hurm...sdih gle...bajet pn larik...sbb da byr depost umh...balance lg sbek mama tlg byrkn dulu..thanks mama...i luv u la..eheheh..tau2 je ank dia xdo duit nk byr....ahehehhe...

ok...bbalik cte td...hurmm..sok n smggu ni aku kne ulang alik sban-kL...gle mampos la aku kn..kompem pnat,ltih n mcm2 lg la sume ade...huhuhu..gle kental aku...hurmm..yela...even da dpt umh...tp dapat kunci mggu dpn..da tuh aku nk duk mne lak kn...kompem2 la kne ulang alik..hurm...jelesnye kt org yg keje dkt2 ngan umh...sgt jeles ok...sewa umh xyh byr..myak xyh...duit mkn xyh...waaa....jeles2...pdn muka ko ninie..tuhla nk sgt keje jauh2 kn...ahaha..skang hambIKk!! ko...weh..dala merepek2...jp g smbung eh..mau mentedarah jp..hehehe...adios~

No comments:

Post a Comment