Sunday, January 17, 2010

Gugurnya Bunga Cinta

huhu..mlm2 ni nk jiwang2 leh..yela...bru blik dating la ktekn..ehehh...actually lgu ni de kisah tsendri antara aku ngan Y...heehe..so,...cikidaud geng!!


Izinkan aku sayang
Menyentuh perasaanmu
Biar gelora cinta semalam
Izinkan aku sayang
Merinduimu selalu
Biar bergetar nalurimu

Walau berkali kau membenci
Cintaku takkan hilang
Himpunkan semua kemaafan
Dengarkan oh! rintihan

Andainya kau pergi
Gugurlah bunga cinta
Terpadam mentari
Yang menyinar oh

Pulanglah oh! sayang
Kau ku nanti penuh pasti
Rintihan kecundang
Untukmu oh! sayang...


nk ltak gambo...tp xde lak kt pc ni..maleh nk cucuk usb kt pc..heee...kisah ni da lme ok...4,5 thun yg lpas...bygkn betapa lmenye kn..dats mean time tuh aku kt matrik lg kn...ahaha,....pkir2 blik cm klako pn ade...hehe..hanya aku n Y je tu pe kisahnye...huhu...

No comments:

Post a Comment