Thursday, March 22, 2012

Tiada rasa ingin shopping lagi

Eh da kenapa eh lately ni macam da takde rasa nk shopping pun.. ke aku memang bukan kaki shopping.. tetiba terpikir.. aku ni kuat shopping ke.. xrasanya kan.. da rasa malas plak nak membazirkan duit beli benda yang aku rasa takkan pakai pun.. Dengan sekarang ni aku memang pegi keje pakai uniform sampai ari sabtu... Nak bergaya sakan memang da xde la kan.. Keluar pun ari ahad.. tu pun petang, lor apa je nak pakai petang lawa2 kan..

And now, teringin sangat nak shopping..nak beli :
1) Purse - Charles&Keith -menyesal gile tak g grab aritu..now tmimpi2 je
2) Dress
3) BB baru - BB Torch kalo bole

Em..my priority adalah nak beli purse je..yang lain tuh rasa cam okay, bila2 bole beli..sebab sekarang ni barang2 hantaran banyak lagi xbeli..sebab tuh nak shopping pun cam tahan tahan je..macam tahan kentut, nak kentut tapi xlepas2..macam tula perasaan dia..sebab banyak duit kot nak pakai..Tapi kalau dapat la purse dari C&K tuh..memang aku akan senyap,sepi sebab ari2 tengok je purse tuh kan..

Dan kenapa macam takde mood je eh nak cari barang2 kawin.. Ntahla sebab nya tarikh pun tak confirm lagi.. so, mood tuh lari pegi siam agaknya.. mood come to mama please.. Takkan bulan depan nk kawin baru terhegeh2 nak plan everything.. Aku bukan camni kot...

Entry kali ni takde pic..so baca je la ye.. okay, time to work! Byee!!


No comments:

Post a Comment