Thursday, March 22, 2012

Pening kepala

Dulu selalu dengar pasal keje orang lain pasal fixed asset la.. asset la.. yela dulu aku keje mana penah amik kira asset ni.. aku pun tak sure kenapa.. ohh, ke sebab aku masuk masa co tuh da setup segala bagai.. so, aku keje dengan goyang kaki sambil tunggu gaji masuk.. eh, bukan sambil buat akaun.. huhu..

Now da keje tempat baru which is dorang memang particular gila dengan asset sebab asset memang berlambak2.. bayangkan la dok hospital.. asset dimana mana je kot.. Pening bila kena register fixed asset.. Oh men! Mana la aku nak tau medical equipment tu letak kat ward mana.. And, mana aku nak tau tu mesin apa.. Sangat mencabar okay.. Dan menyebabkan kepala aku penat sangat sebab asyik berfikir.. Sama macam buat akaun.. 2 weeks more closing account.. Adeh.. Sakit kepala..

Target dis week nak settle kan asset register tapi macam tak je la kan sebab nya ada banyak lagi.. aku plak baru register 55 je.. Zzzzz.. So, lagi berminggu2 la jawabnya kan..


ko tau ape ni? aku lagi xtau..

ni sebaik aku tau.. ngee :p


videoscope..


No comments:

Post a Comment