Monday, January 9, 2012

Tersenyum riang~

Pagi tadi time on the way pegi kerja, bukak HotFm.. then dorang bukak lagu Tercipta Untukku by Ungu.. Tetiba rasa tersenyum sendirian.. Oh, skang memang ada habit baru..iaitu tersenyum sambil bawak kereta sambil tengok jari jemari.. Hahaha..paham x maksud saya? tak paham sudah.. Ngeh3.. Rasa macam best je dengar lagu tu kan.. And, tetiba rasa macam suka je dengan semua lagu dari Ungu.. bole? Xbole pn nak bole jugak.. Huhu..

Da seminggu jadi tunangan orang.. hehe..perasaan dia?sangat em xtau nak cakap camne..rasa cam bahagia..rasa cam happy..Alhamdulillah..hehe..sonok sangat..And kitorang pun da tuka panggilan tau.. haha.. dari awak orang da tukar lain.. Actually, aku ni geli orangnya nak panggil2 merepek2 ni..haha..tapi have to..sebab rasa hormat kat dia da lain since da tunang ni.. Siyes, xcaya better korang g bertunang jugak.. haha.. tapi susah la nak panggil.. sebab cam kekok kan.. bayangkan la 8tahun kot panggil bese2 sekali kena panggil gitu.. haha..

Haa..lupa nak cakap..aritu masa tunang..pakai shawl dari Radiusite..belin online..punya la takut terlepas..awal2 dia post terus grab beli..serius puas hati..semua pun suka shawl ni..hehe..simple and nice je..berbaloi2 pun belinya..even mahal sket..xdela mahal sangat..xsmpi seratus pun..and yang penting pakai shawl tuh jer da buat okay..xyah nak pakai veil ke crown ke ape ke..da just nice terletak kat situ..hehe..Nanti nak nikah kompem nak beli kat Radiusite lagi..sebab shawl dia banyak lawa2..Aku memang xsuka la nak pakai tudung yang sekarang orang pakai tu kan..yang ada awning tuh..macam indon je..okay, tu pandangan aku jer okay..sebab aku suka pakai shawl..thats why time tunang and nikah aku nak pakai shawl..lain dari lain..nanti time sanding pun ofkos nak shawl jugak..taknak keras2..tak lawa..huhu..

Some pics are my most favourite..suke sangat tgk gmbr sndri..okay prasan suda.. :p

Ha ni la dia shawl dari Radiusite..hehe :)

Saya sangat bajet di situ..


Penat okay senyum..huhu


No comments:

Post a Comment