Wednesday, January 4, 2012

My Happy Day ~


Alhamdulillah..finally I'm officially engaged wif him on 1st January 2012.. Permulaan tahun baru yang bagus kan..InsyaAllah amin..hehe..macam tak percaya je da tunang dengan dia..dari form 2 kenal dia..stat couple form 5..smpi sekarang alhamdulillah still bersama..even ada pasang surut sepanjang kenal ni kan..hehe..but, whateva it is..dia la orang yang paling faham aku sangat..hee..macam kelakar je da ada status..hahaha..serius macam kelakar gila.. :p

Memang cuak abisla time perbincangkan kat depan tuh..aku yang kat dalam bilik ni..duk ke hulur ke hilir..haha..nervous nak mampus..sejam lebih jugak la dorang berbincang..tetiba, kazen aku masuk bilik suruh keluarkan hantaran..nak susun depan mini pelamin..pastu, dia panggil aku plak..ya Allah..memang malu gila nak jalan ke depan..takut gile..serius..haha..selalunya aku yang tukang tengok orang keluar bilik..la ni, aku sendiri yang kena duduk kat depan tuh..atas bantal..haha..fuh fuh..

Sampai2 je, terus duduk atas bantal, bukan main takut lagi muka aku..muahaha..pastu masa sarung cincin memang mengigil2 tangan aku..haha..serius kelakar..settle je semua..pihak lelaki terus bangun pergi makan..turn aku plak bergambar sampai pengsan..ngeh3..Semoga aku kuat menahan dugaan yang akan mendatang sepanjang pertunangan ini..Amin..Ok, jom layan pics.. heee :p

Frens time ukm dulu..thanks dtg jauh2..syg korg

My bff wif aqeel :0

aku xleh nk sopan sgt.. :p

ok..jadi sopan da :p

wif my sister in law wif her son..gedik haqiem malu tgk maklang

my hantaran for him

my schoolmate :)

wif fathi :)

suda smpi rombongan

side llaki

berdebar... gulp

his family

alhamdulillah..selamat :)

kazens

wif him :)

wif mama n makchu

wif mama n ayah :)

wif his family

my lovely friends

the girls n aqeel

luv them

heart u so much

No comments:

Post a Comment