Wednesday, December 1, 2010

Makan sampai lebam..


Suke tak if korang kena belanja..hihi..sewel la kan kalo korang tak nak kan..sape yang nak tolak rezeki kan..huhu..betultak betultak
..aku kena belanja arini..hihi..sedap..ala, takdela sedap sangat..sebab kat Secret Recipe kan..so, da common gila makan kat situ..haihh..bukan belagak..tapi selalu makan situ..so, tak tau nak makan ape..lastlast aku order Lasagne n Ice blended chocolate..terbaeek wokkk..knyang sampai nak terbarai perut..hahah..

sedapnye..ehehe

ice blended chocolate..1st time minum..nyummy!


Yang belanja ni pun boss aku..a.k.a head department aku..sebabnya Auditor da datang..nak audit kitorang..so, korang dapat imagine kan..auditor yang annoying datang kat kita tanya macammacam..sedangkan kita da jawab da tahun lepas,..sebab soklan yang sama dia bagi tahun lepas..n ofkos after dis, very busy nk closing account for year end..sebab nk audit lepas tuh..sebab company aku year end 31/12 every year..owhh!busybusy sokmo..

Yesterday kitorang de meeting for account department and our boss advised us to stay back late night or else working on weekend saturday or sunday..oohh dem..sape nak keje weekend..aku kalo bole siap account awal..aku taknak keja on weekend..aku tak suka weekend aku diganggu..biar la kena stayback smpi lewat malam pun..Btw, dia suruh kitorang submit account b4 14th..means kne bg ppuan tuh review on 10th..oh my God!!12hb tuh ade event penting..so, aku kena start balik lambat dis week and next week..sangat penat..tak suka..but nevermind, for year end only..kalo whole year..memang aku cabut kaki la kan..ahah..


No comments:

Post a Comment