Friday, December 24, 2010

Congratulationnss!!

Berlalu suda keputusan PMR semalam..ada yg menangis kegembiraann..nangis kesedihan..ade yang dapat straight A's..ada yang dapat tak seberapa..So, congrats to them yang berjaya..also yang tak berjaya..its okay..SPM do ur best..Anyway, my sista pun PMR dis year..n she's got 7A's..congrats to u Aina..me proud of u..huhu...and all our family also proud of u..after dis do ur best for SPM..make sure dapat straight's A..haha..

Teringat zaman aku dulu..kalo nak compared aku n Aina..mmg truk la..Aina sgt terer..ahaha..Kngah pn 7A's..Ijat lagi la straight A's..aku je tah apeape..Tapi its okay..da lepas..aku pun da dpt degree..hha..n Im proud to be myself..cume kerjaya je..kena improved much more better..aku akan mcari selagi tak dapat yang betulbetul kukuh..

Anyway, taknak cita panjang..again Congratulationns Aina..nanti klang belanja makan n wayang..Muahhxx...Luv ya..:)



ini dia adik saya..:)

No comments:

Post a Comment