Thursday, December 15, 2011

2 weeks more~

Tinggal lagi 2minggu je..sume prasaan ade skang dlm pikiran..banyak benda lg xsettle..tp bak kata org..ala bru ni je, so xde la byk sgt preparation nk kne settle kan.. Cuma, semalam aku da be honest kat dia ape yg da jadi kat aku sebulan dua ni.. hati aku yg tiba2 berubah peg kat orang lain since kitorang kapel dari 2003 lagi. Maybe sbb, perubahan diri dia yg tbe2 xberapa nk caring sgt dengan aku.. tapi after dapat tau cita sebenar, wat aku mkin serius dgn dia..

Ready x nk tukar status baru? Em..agk xready jgk la..sbb bukan tanggungjawab ringan kot nk tuka tittle baru..tapi aku kne hadap jgk bnda ni..after dis, aku xleh nakal2 slalu da..xleh kaco2 org da..kne behave..Hope aku bole handle semua ni..just takut dgn dugaan yg akan datang..even blom lagi pn mcm2 da dugaan yg aku lalui..InsyaAllah, hopefully aku akan handle dengan tenang.. Amin



No comments:

Post a Comment